Sunday, April 10, 2016

WANITA dan GC X Factor



Ada sesiapa tak yang mahu kelihatan menarik dari hujung rambut sampai hujung kaki??
Biasanya orang perempuan la kan.. Tapi, kalau nak kelihatan menarik, semestinya "maintanance" kena tinggi.. Luaran dan dalaman nak kena jaga..
Tapi, nak cantik luaran mestila kena mulakan dari dalaman kan? Tapi.. Nak jaga dalaman pun kena ambil bermacam- macam produk..
Bancuh la.. Kemam bawah lidah la.. Telan pil.. Kunyah.. Lepas tu, banyak pulak pantang larang..
Kalau tiba- tiba ada emergency, alamatnya.. Larila budget "maintenance". Tak cantik la bulan tu. Harap2, abang sayang pun tak lari lah ye..
Jadi sekarang ni, saya ada produk yang "all in 1" dan ada "quadruple effect". Untuk slimming, lembapkan kulit, putihkan kulit 1 badan, masalah jerawat, kulit kusam, detox, antioksida, antiaging, masalah resdung.. Orang yang ada penyakit darah tinggi dan kencing manis pun boleh ambil. Kanak2 dan ibu2 yang menyusukan anak pun boleh ambil..
Nak tau apa yang lagi best? Produk ni, lelaki perempuan boleh guna.. Jadi pada abang2 sado yang rajin gym pun boleh ambil sebagai energy booster.. Akak2 yang selalu mengadu penat buat kerja rumah pun ok.. Badan tak penat.. Kulit pun makin gebu gitu.. Dah tak payah makan banyak2 produk. 1 produk ni pun, boleh diguna oleh suami isteri..
Harga?? Bukan murah. Tapi MURAH GILER.. Nak makan pun senang. Hirup je.. Rasa pun sedap sangat2..
Takut tak selamat?? Produk ni dah ada kelulusan KKM dan Halal.. Ada R&D, dihasilkan dikilang yang bertaraf antarabangsa dan ada GMP lagi..
Kalau nak cerita tentang kebaikan produk, sampai esok pun tak habis..
Kalau berminat tentang produk, pm je saya.. 013 211 8999 Produk ni tengah hot tau.. Siapa cepat, dia dapat..